Tematyka
Studia eCommerce prowadzone są przez doświadczonych wykładowców oraz praktyków i obejmują zagadnienia istotne dla uruchomienia i rozwoju działań handlowych w internecie. Partnerem kierunku jest firma Benhauer sp. z o.o., która jest producentem systemu SALESmanago Marketing Automation (salesmanago.pl), jednej z największych na świecie platform klasy marketing automation oraz systemu APPmanago (appmanago.pl) służącego do automatyzacji w kanale mobilnym.
Kandydaci
Osoby, które chcą rozwinąć swoją dotychczasową działalność handlową w internecie lub wprowadzić tradycyjne sklepy do rzeczywistości wirtualnej.
- Właściciele małych i średnich przedsiębiorstw,
- Menadżerowie i pracownicy działów eCommerce,
- Osoby zainteresowane problematyką eCommerce oraz poszerzeniem wiedzy z tego zakresu.
Cel studiów:
- przekazanie wiedzy na temat współczesnych założeń zarządzania w obszarze e-commerce i kierunków rozwoju,
- rozwój umiejętności posługiwania się metodami, technikami i narzędziami w obszarze e-commerce i promocji on-line,
- kształtowanie umiejętności identyfikacji i rozwiązywania problemów związanych z zarządzaniem projektami e-commerce i ich promocją
Informacja o przetwarzania danych osobowych dla osób uczestniczących w rekrutacji na studia podyplomowe oraz dla słuchaczy studiów podyplomowych:
https://www.bip.uni.lodz.pl/inne/ochrona-danych-osobowych/klauzule-informacyjne
Dane teleadresowe
Sekretariat studiów:
Aleksandra Twardowska
90-237 Łódź, ul. Matejki 22/26, pok. 236, II piętro
email: km.wz@uni.lodz.pl

Czas trwania
2 semestry

Ilość miejsc
50 osób

Koszty
uczestnictwa
4 900 zł, możliwość wnoszenia opłaty w czterech ratach

Osoba do kontaktu
mgr Aleksandra Twardowska
Inne informacje
Szczegółowe informacje dostępne pod linkiem:
https://www.wz.uni.lodz.pl/strefa-kandydata/studia-podyplomowe/ecommerce
Kierownik studiów: dr hab. Anna Łaszkiewicz