E-commerce

Wydział Zarządzania

Tematyka

Studia eCommerce prowadzone są przez doświadczonych wykładowców oraz praktyków i obejmują zagadnienia istotne dla uruchomienia i rozwoju działań handlowych w internecie. Partnerem kierunku jest firma Benhauer sp. z o.o., która jest producentem systemu SALESmanago Marketing Automation (salesmanago.pl), jednej z największych na świecie platform klasy marketing automation oraz systemu APPmanago (appmanago.pl) służącego do automatyzacji w kanale mobilnym.

Kandydaci

Osoby, które chcą rozwinąć swoją dotychczasową działalność handlową w internecie lub wprowadzić tradycyjne sklepy do rzeczywistości wirtualnej.

  • Właściciele małych i średnich przedsiębiorstw,
  • Menadżerowie i pracownicy działów eCommerce,
  • Osoby zainteresowane problematyką eCommerce oraz poszerzeniem wiedzy z tego zakresu.

Cel studiów:

  • przekazanie wiedzy na temat współczesnych założeń zarządzania w obszarze e-commerce i kierunków rozwoju,
  • rozwój umiejętności posługiwania się metodami, technikami i narzędziami w obszarze e-commerce i promocji on-line,
  • kształtowanie umiejętności identyfikacji i rozwiązywania problemów związanych z zarządzaniem projektami e-commerce i ich promocją

 

Informacja o przetwarzania danych osobowych dla osób uczestniczących w rekrutacji na studia podyplomowe oraz dla słuchaczy studiów podyplomowych:

https://www.bip.uni.lodz.pl/inne/ochrona-danych-osobowych/klauzule-informacyjne

Dane teleadresowe

Sekretariat studiów:

Aleksandra Twardowska

90-237 Łódź, ul. Matejki 22/26, pok. 236, II piętro

email: km.wz@uni.lodz.pl

https://www.kin.uni.lodz.pl/studia-podyplomowe

Czas trwania

2 semestry

Ilość miejsc

50 osób

Koszty
uczestnictwa

4 900 zł, możliwość wnoszenia opłaty w czterech ratach

Osoba do kontaktu

mgr Aleksandra Twardowska

Inne informacje

Szczegółowe informacje dostępne pod linkiem:

https://www.wz.uni.lodz.pl/strefa-kandydata/studia-podyplomowe/ecommerce

 

 


Kierownik studiów: dr hab. Anna Łaszkiewicz